Complimenten

Complimenten

Home Forums Forum Complimenten

Weergave van 7 reactie threads
  • Auteur
    Berichten
    • #4812 Reageer
      Tom
      Gast

      Wat een ongelooflijk goede site heb je gebouwd. Ik volg meerdere pagina’s maar geen enkele is zo inhoudelijk goed, visueel prettig, wordt goed bijgehouden en zit niet vol met irritante reclame. Kan je nergens mailen of dit laten weten. Daarom maar even zo!

    • #4816 Reageer
      de kleine kapitalist
      Sleutelbeheerder

      Jemig, wat ontzettend fijn om te lezen Tom! Ik ben zo blij met je complimenten. Er zit stiekem enorm veel tijd in en ik blijf het lastig vinden om te begrijpen wat lezers nu wel of niet waarderen. Je feedback stel ik dan ook bijzonder op prijs. Reclames zijn voor mij als bezoeker van collega sites ook een irritatiefactor. Eerder had ik een contactformulier, maar dat werd misbruikt. Via het forum is natuurlijk ook prima!

      Als je tips hebt voor verbetering dan hoor ik het ook heel graag!

    • #4829 Reageer
      John
      Gast

      Daar sluit ik me bij aan!

      Zeker ook informatief omdat we redelijk op dezelfde bedrijven zitten en toevallig ook nog vaak dezelfde koopmomenten hebben. Ik ben dus fan van de transactielijst.

    • #4838 Reageer
      de kleine kapitalist
      Sleutelbeheerder

      Dankje John!

      De transactielijst is een van de meest gelezen pagina’s. Er zijn vermoedelijk meer fans :). Ik probeer ‘m zo snel mogelijk bij te werken. Lukt helaas niet altijd omdat ik ook met doorlopende orders op meerdere accounts werk. En nog een baan heb (naar verwachting nog 17 jaar)

    • #5243 Reageer
      Arnie
      Gast

      Ik ben het helemaal eens met de eerdere berichten. Wat een mooie website, informatief en het leest prettig. De artikelen zorgen voor inspiratie. Gaaf!
      Ik ga deze blog regelmatig opzoeken en het is ook een soort naslagwerk.

    • #5320 Reageer
      Stam Gast
      Gast

      Goedemorgen DKK (en lezers),

      Insgelijks sluit ik mij aan bij de complimenten over de website, elke keer kijk ik weer reikhalzend uit naar de maand update, nu we het daar toch over hebben, kunnen we de update van Juli binnenkort verwachten ?

      Deze mag ik graag op de vrijdagmiddag lezen zo vlak voor de werkweek afsluiting, dit geeft nieuwe ideeën en motivatie om in het weekend is verder te onderzoeken.

      Wanneer heeft jullie voorkeur om blogs te lezen ?

      DKK ga zo door!

    • #9323 Reageer
      Reaguurder
      Gast

      Hoi DKK,

      Kan ik geen koffie kopen via IDeal? geeft mij enkel de optie via CreditCard..

    • #9343 Reageer
      de kleine kapitalist
      Sleutelbeheerder

      Hoi Reaguurder,

      Ik heb het net helemaal nageplozen. Daarvoor heb je helaas een bedrijfsrekening nodig en een klachtenafhandelingsprocedure. Dat heb ik niet.

      In ieder geval veel dank voor je interesse om koffie te kopen!

      Op dit moment hebben twee personen dat daadwerkelijk gedaan en gezamenlijk 4 koffietjes gedoneerd. Ik weet alleen niet van wie. Mocht u dit lezen, enorm veel dank 🙏

      Groet, DKK

Weergave van 7 reactie threads
Reageer op: Reactie #5320 in Complimenten
Je informatie:




Annuleren