Alibaba

Alibaba

Home Forums Forum Alibaba

Weergave van 3 reactie threads
  • Auteur
    Berichten
    • #5059 Reageer
      Dividendbelegger
      Gast

      Wat te doen met Alibaba????

      Enige niet dividend aandeel in mijn portfolio op ruim -/- 50%

      Wat doen jullie? Wat is jullie advies?

      Gr

      Collega belegger

    • #5061 Reageer
      John
      Gast

      Ha Dividendlegger,

      Ik heb geen Alibaba, maar Tencent (nu -40%). Sowieso zitten beide aandelen in de hoek waar de klappen vallen, net als volgens mij de meeste Chinese aandelen.
      Ik wil in ieder geval Tencent nog even behouden. Alibaba heb ik nog steeds op mijn lijstje, maar door al het geopolitieke gedoe mik ik wel op aandelen van de Hang Seng ipv NYSE. Voor nu doe ik nog even niks, eerst maar eens kijken waar alle escalatie naartoe gaat.

      Ik houd nu ook L’oreal in de gaten, die heeft nu een flinke daling gehad en wordt ineens wat interessanter.

      Groet, John

    • #5062 Reageer
      Dividendbelegger
      Gast

      Had er gisteren toch maar stiekem 15 bijgekocht en vandaag weer verkocht met een mooi rendement van 25% op deze 15 stuks.

      Verder laat ik ze lekker staan. China is over x jaar de grootste economie en daarin zal Alibaba nog wel bestaan..

    • #5135 Reageer
      de kleine kapitalist
      Sleutelbeheerder

      Alibaba zou voor mij een speculatieve bijkoop zijn. Op de beurs in Hong Kong is echter een minimale afname van 100 stuks van toepassing (momenteel EUR 1.100) en dat is wat veel. Bovendien zijn er door de recente daling veel bedrijven in koopterritorium gekomen.

Weergave van 3 reactie threads
Reageer op: Reactie #5061 in Alibaba
Je informatie:




Annuleren